Wowpodden bara service header - Servicestjärnan

Fördelar med engagerade kundserviceagenter


Lyssna på senaste avsnittet av Wowpodden med serviceexpertsduon Lilo, som är Joakim Lindström och Emilie Loman, och ledarskapskonsulten Susanne de Boer från Resultatbolaget för att få inspiration, tips och konkreta verktyg för hur du skapar en kundservice i världsklass med engagerade medarbetare.

Några frågor som vi kommer att besvara detta avsnitt:

  • Vad är det för fördelar med engagerade kundserviceagenter?
  • Hur går man från en gnällkultur till en förändringskultur, där man tar tillvara på missnöje för att tillsammans arbeta med att förbättra och utveckla verksamheten eller organisationen?
  • Hur kan jag omvandla medarbetarnas gnäll till förändringskraft?

Lyssna nu på avsnittet om fördelar med engagerade kundserviceagenter med Lilo och gästen Susanne:

När kundtjänstmedarbetare är genuint intresserade och involverade i sitt arbete, ökar de inte bara kundnöjdheten utan även effektiviteten i sin service. Deras entusiasm och vilja att hjälpa gör att kunderna känner sig värderade och förstådda. Dessutom är engagerade medarbetare ofta mer villiga att ta egna initiativ och göra det lilla extra för att lösa problem, vilket kan resultera i kreativa lösningar som förbättrar hela kundupplevelsen. Så investera i dina medarbetares välbefinnande och engagemang, det kommer att vara värt det. Läs mer här om hur du ökar engagemanget hos dina medarbetare. 

Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service. Läs och lyssna gärna på ytterligare avsnitt av wowpodden, klicka här. För att kontakta Susanne, klicka här.

Följ vårt nyhetsbrev för att få veta när nya avsnitt släpps


Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000