Implementation options for callback

Guide: Implementera återuppringning


Implementera callback

[GRATIS GUIDE]

Att implementera callback kan hjälpa er öka kundnöjdheten och minska kostnader för ert kontaktcenter. Det finns däremot en hel del saker att ta hänsyn till när du implementerar ett system för återuppringning. I den här guiden går vi igenom olika alternativ och lösningar, samt ger våra insikter kring vilka alternativ som är mest lämpliga utifrån olika målsättningar.

Guiden är skriven på engelska.

Vi berättar:

  • Trösklar – när callback bör erbjudas
  • När du inte ska erbjuda callback
  • Metoder för att schemalägga återuppringningar
  • Hur du hanterar kunder som inte svarar
  • Bonus: hur du ökar er Customer Experience

KPIer – var implementeringen lyckad?

Som en extra bonus har vi tagit med en lista på KPIer som du kan använda för att mäta hur väl systemet fungerar och om (hur) er verksamhet har optimerats.

Vi hoppas att den här guiden hjälper dig i resan att optimera er verksamhet!

Ladda ner guiden gratis här: Implementations for callback!


Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000