Implementation options for callback

Implementera återuppringning – Gratis guide


Guide: Så implementerar ni återuppringning

Implementera callback

[GRATIS GUIDE]

Att implementera återuppringning, eller callback, kan hjälpa er att både öka kundnöjdheten och minska kostnaderna, men det finns en hel del saker att ta hänsyn till när ni genomför implementationen. I vår gratis guide, skriven på engelska, går vi igenom olika lösningar och vilka alternativ vi anser är mest lämpliga utifrån olika målsättningar. Vi hoppas att guiden hjälper er på vägen mot effektiv samtalshantering och att optimera er verksamhet!

Guidens innehåll

  • Trösklar-  när callback bör erbjudas
  • När du inte ska erbjuda callback
  • Metoder för att schemalägga återuppringningar
  • Hur du hanterar kunder som inte svarar
  • Bonus: hur du ökar er Customer Experience

Bonus: KPI:er – var implementeringen lyckad?

Som en extra bonus har vi tagit med en lista över KPI:er som kan användas för att mäta hur väl systemet fungerar och om (hur) er verksamhet har optimerats.

Ladda ner guiden gratis här: Implementations for callback! 

Ladda ner guiden gratis här: Implementations for callback!


Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000