Peter Adielsson

Hur du kan använda kundmötesanalys och kundinsikter


Lyssna på avsnittet om kundmötesanalys och kundinsikter när Peter Adielsson, försäljnings- och tillväxtchef på Voxo, delar med sig av strategier för hur du kan arbeta med kundinsikter och coachning på ett effektivt sätt. Även hur samtalsanalys kommer att förändra kundservice roll och mycket mer.

Lyssna när Peter delar sin inspirerande resa inom kundservice, berättar om sin bakgrund och det brinnande engagemang som driver honom framåt i mötet med varje kund. Han tar upp exempel på hur man levererar wowservice och hur man vänder en missnöjd kund till en lojal kund. När det går dåligt har man en chans att göra något bra, detta genom att leverera fantastisk service!

Lyssna på poddavsnittet om analys av kundmötesanalys och kundinsikter med Emilie Loman som gästas av Peter Adielsson.

Varför bör man arbeta med analys av kundmötet och skiljer sig analys av skriven kommunikation och mot ett telefonsamtal åt?

Hur kan man effektivt arbeta med de kundinsikter som finns att hämta i guldgruvan kundservice och hur får man resten av företaget att lyssna?

Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service. Läs och lyssna på ytterligare avsnitt av wowpodden, klicka här.

Du kan kontakta Peter här.

Följ vårt nyhetsbrev för att få veta när nya avsnitt släpps


Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000