I det första avsnittet möter vi Mona Silfver, VD. Lyssna på när hon, på 7 minuter, berättar om hur H1 grundades i en vilja att förändra kundservicebranschen, och hur det arbetet fortsätter än idag.
Vi har fått äran att djupdyka i H1s välfungerande företagskultur och Happy Filosofi. Ett kvitto på att de har lyckats är att de har lägst personalomsättning på marknaden. I tre fullspäckade avsnitt skildras H1s arbete med Happy Filosofin ur tre olika perspektiv. Den röda tråden ligger fokuserad på hur H1s företagskultur Happy Filosofin har bidragit till att skapa en kvalitetscertifierad kundservice – både för medarbetare, kund och slutkund.
En väl fungerande företagskultur, präglad av arbetsglädje och engagemang, leder till ännu bättre resultat. Å andra sidan kan en dysfunktionell kultur resultera i flera ersättningsrekryteringar, minskad produktivitet och hög sjukfrånvaro. Därför är det viktigt för företagsledare att aktivt främja en positiv och hälsosam arbetsmiljö där medarbetarna känner sig uppskattade, engagerade och motiverade att prestera sitt bästa.
Lyssna på avsnittet (cirka 10 min) om hur god företagskultur och kundservice med Emilie Loman och gästen Mona Silfver nu:
För att kan kontakta Mona, klicka här. Lyssna på del två av poddserien om H1 och god företagskultur och kundservice, klicka här.