Johan Laudon

Hur man använder NPS och dess betydelse för verksamheten


Lyssna på när Johan Laudon, NPS-expert på MarketDirection, delar med sig av konkreta exempel, strategier och lärdomar för hur de organisationer som lyckas bäst med sitt NPS-arbete gör.

I detta avsnitt bjöd vi in Johan Laudon, NPS-expert på MarketDirection, för att djupdyka i ämnet.

Vi pratar bland annat om:

  • Vilka generella trender som finns i vad som gör kunderna lojala.
  • Hur man bör mäta NPS, vad fördelarna är med att mäta och vad det finns för fallgropar att undvika.
  • Hur man får med sig medarbetarna i NPS-arbetet.

Idag räcker det inte längre med att ha nöjda kunder utan du behöver skapa lojala kunder som blir ambassadörer för ert eller ditt företag. Ambassadörer som berättar om och rekommenderar er till fler.

Genom att arbeta med NPS som verktyg kan du effektivt identifiera de delar i kundupplevelsen som påverkar kundlojaliteten och arbeta med det som ger störst effekt på lojaliteten.

Du kan kontakta Johan här:
https://www.linkedin.com/in/johanlaudon/

Klicka här för att prenumerera på Wowpodden

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000