Vi snackar wowservice och personligt varumärke med Joanna Swica som själv varit i servicebranschen länge. Hennes resa från att gå från anställt till egenföretagare samt misstag hon har begått under vägen. Hon delar också med sig av vassa tips du kan använda direkt i din vardag!
Joanna är influencer, kreativ konsult och driver ett kvinnligt nätverk som anordnar kompisresor. Hon delar insikter om att leverera enastående service och betonar vikten av att vara lösningsorienterad. Genom att fokusera på att hitta lösningar istället för att bara identifiera problem, kan man skapa en stark uppfattning om att man verkligen strävar efter att hjälpa kunden på bästa möjliga sätt. Att vara lösningsorienterad innebär även att vara proaktiv och kreativ i att möta kundens behov och förväntningar. Det handlar om att vara lyhörd för kundens unika situation och att vara beredd att ta extra steg för att säkerställa att kunden blir nöjd, det menar Joanna är wowservice!
Lyssna nu på avsnittet om wowservice och personligt varumärke med Emilie Loman och gästen Joanna Swica här:
Avsnittet är 18 minuter långt. Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service. För att läsa och lyssna på ytterligare avsnitt om wowpodden, klicka här.
För att kontakta Joanna, klicka här.