Kvinna mäter KPIer för kundtjänst

Guide: Kundservice KPI-formula för succé


En framgångsrik kundservice med KPIer

[GRATIS NEDLADDNING]

Hur vi mäter och agerar på kundservice KPIer och prestationer är avgörande för våra framtida resultat. När vi skapar rätt förutsättningar till att förstå vår insamlade data, kan vi generera ännu bättre kundupplevelser. Varje kontaktcenter har sina unika mål, därför skiljer sig även mätetalen sig åt. Använd guiden för att hitta rätt KPIer hos er och kom närmre era mål.

I guiden är KPIerna är indelade i 4 kategorier för att enklare fatta beslut om vilka mätetal ni ska prioritera beroende på er kundservice målsättning. Det ger en överlägsen struktur och hjälper hela organisationen att förstå vilka syften mätetalen uppfyller hos just er.

Kundtjänstens KPIer som påverkar era framtida prestationer och resultat

Skapa bättre förutsättningar för er utveckling med rätt KPIer. Ladda ner guiden för nya perspektiv på hur era mätetal ska formuleras och prioriteras för att skapa högre engagemang bland medarbetarna och nå era mål.

Guiden innehåller:

  • De viktigaste KPIerna baserat på er kundservice målsättning
  • Förenkling av uppföljnings- och rapporteringsmetoder
  • Coachingtips för att engagera medarbetare och höja specifika KPIer
  • Hur KPIer påverkar riktningen för kundservice

Ladda ner guiden

Boka en demo av vårt KPI- och mätverktyg

Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000