
[GRATIS NEDLADDNING]
Hur vi mäter och agerar på kundservice KPIer och prestationer är avgörande för våra framtida resultat. När vi skapar rätt förutsättningar till att förstå vår insamlade data, kan vi generera ännu bättre kundupplevelser. Varje kontaktcenter har sina unika mål, därför skiljer sig även mätetalen sig åt. Använd guiden för att hitta rätt KPIer hos er och kom närmre era mål.
I guiden är KPIerna är indelade i 4 kategorier för att enklare fatta beslut om vilka mätetal ni ska prioritera beroende på er kundservice målsättning. Det ger en överlägsen struktur och hjälper hela organisationen att förstå vilka syften mätetalen uppfyller hos just er.
Skapa bättre förutsättningar för er utveckling med rätt KPIer. Ladda ner guiden för nya perspektiv på hur era mätetal ska formuleras och prioriteras för att skapa högre engagemang bland medarbetarna och nå era mål.
Boka en demo av vårt KPI- och mätverktyg