Wowpodden bara service header - Servicestjärnan

Lyssna på Wowpodden när vi pratar om dagens kundserviceklimat


Dessa tre specialavsnitt i Wowpodden görs tillsammans med Anna Björkeryd och Anna Marberg från företaget ImBox.Vi snackar om hur du skapar konkurrenskraftiga kundrelationer och wowservice i världsklass!

När man väl har en bra fungerande kundservice med bra processer och verktyg på plats blir det betydligt enklare att rikta fokus mot ett mer säljinriktat tillvägagångssätt. Anna och Anna tycker att vara öppen för att kundservice kan säljas eftersom det handlar om att “säljer du så ger du service, ger du service så säljer du.” Man gör kunden en tjänst genom att hjälpa hen köpa en annan vara för sitt ändamål efter en reklamation.

Lyssna på avsnittet om (cirka 26 min) dagens kundserviceklimat med Emilie Loman och gästerna Anna och Anna nu:

I den första delen pratar vi bland annat om:

• Vilka utmaningar olika serviceavdelningar har.

• Hur vi ser på en renodlad kundservice/support och om kundservice har blivit mer säljande.

• Varför kundservice borde vara en självklar del av företagets marknadsförings/försäljningsstrategi.

Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service.

För att kontakta Anna Björkeryd, klicka här. För att kontakta Anna Marberg, klicka här.

För att lyssna på del två av serien om dagens kundserviceklimat, klicka här. 

Följ vårt nyhetsbrev för att få veta när nya avsnitt släpps


Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000