Annmarie Palm

Uppnå kundservice i toppklass med tips från Annmarie Palm


Annmarie Palm, bemötandechef Nacka kommun, sitter med i stadsledningen vilket visar på hur högt Nacka kommun värdesätter bemötandet i kommunen. Hon har också jobbat hårt för att de ska kvalitetssäkra sig inom just bemötande – en certifiering enligt hur de själva vill att bemötandet ska fungera.

I detta avsnitt pratar vi om:

  • Vad ett bemötande i toppklass är för Nacka kommun och hur de arbetar med det.
  • Hur de arbetar med att skapa engagerade medarbetare.
  • Boken ”Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären” som Annmarie skrivit och varför hon tyckte den behövdes.

Och mycket mer!

Du kan kontakta Annmarie här:
https://www.linkedin.com/in/annmarie-palm/

Följ vårt nyhetsbrev för att få veta när nya avsnitt släpps


Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000