Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet, och idag diskuterar vi distansarbete, som har blivit mycket vanligt nuförtiden. Distansarbete innebär en större flexibilitet och gör det möjligt för individer att balansera arbete och privatliv på ett sätt som kanske inte var möjligt tidigare. Men vad innebär detta för dig som chef? Hur leder du medarbetare som arbetar på distans?
I avsnittet besvarar vi frågor som:
Joakim och Emilie vet. Lyssna nu på avsnittet (11 min) om hur du leder medarbetare på distans:
I början på pandemin år 2020 beslutade Zmarta att skicka hem sin personal tills vidare och inom två dagar stod deras kontor tomma. Efter en tid upptäckte Zmarta att de kunde upprätthålla samma höga nivåer av försäljning och produktivitet som de tidigare endast hade uppnått i en kontorsmiljö.
”Pattformen innehåller allt vi behöver i våra dagliga processer och allt vi behöver kan göras. Uppbyggnaden av IVR:er imponerade på mig när jag förstod systemets kraft och hur användarvänligt det var.” Läs hela caset här.
För att kontakta Emilie, klicka här. Läs och lyssna gärna på ytterligare avsnitt av wowpodden, klicka här.