Lyssna på när Pia Horn Af Rantzien, customer success manager på Capturi, delar med sig av insikter och konkreta tips för vinnande kundsamtal och en trendspaning om framtiden inom kundservice. Pia har nämligen hjälpt till att undersöka fler än 15 miljoner samtal i nordens största kundserviceundersökning. Dessa 15 miljoner samtal har blivit till värdefulla insikter som Pia delar med sig av i detta avsnitt.
Vi pratar även om:
Lyssna på poddavsnittet med Emilie Loman och gästen Pia Horn Af Rantzien för att veta hur ett vinnande kundsamtal med samtalsanalys fungerar:
Talanalys som är ett verktyg som hjälper dig att analysera 100% av dina medarbetares samtal och kan ge värdefulla insikter av alla kundkonversationer. Den kan identifiera samtalens orsak, förstå kundens känslolägeoch snabbt identifiera framväxande trender och problem. Med talanalys kan du identifiera områden där agenterna inte presterar så bra. Vilket gör att man kan fokusera träning på dessa områden för att utvecklas och därmed förbättra den övergripande samtalskvaliteten. Läs mer om talanalys här.
Avsnittet är 12 minuter långt, du kan kontakta Pia här. Läs och lyssna på ytterligare avsnitt av wowpodden om att gå från bra service till wowservice med Mari Nygander från Telenor här.