I tre fullspäckade avsnitt kommer vi djupdyka i aktuella ämnen inom kundservice tillsammans med Lina och Hanna, verksamhetskonsulter från Redway.
I det andra avsnittet pratar vi om viktiga KPI:er för kundservice och hur du på ett effektivt sätt kan jobba med det i din organisation. Att följa och mäta KPI:er är en avgörande del för att kunna leverera kundservice i världsklass och dessa är några frågor som vi besvarar i avsnittet:
Lyssna nu på wowpodden om viktiga KPI:er för kundservice med Emilie och gästerna Lina och Hanna:
Tips! Vårt data- och analysverktyg ger hjälper dig att följa alla dina KPI:er och hur de interagerar med varandra. Med datainsamling kan du på ett smidigt sätt hitta förbättringsområden i din verksamhet och åtgärda de på ett enkelt sätt, för att veta mer, klicka här.
Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service. Läs och lyssna gärna på ytterligare avsnitt från wowpodden, klicka här.