Wowpodden bara service header - Servicestjärnan

Kundinsikter och hur du kan ta tillvara på dem


I tre fullspäckade avsnitt kommer vi djupdyka i aktuella ämnen inom kundservice tillsammans med Lina och Hanna, verksamhetskonsulter från Redway. I det tredje och sista avsnittet pratar vi om kundinsikter:

  • Vad kan en kundinsikt vara?
  • Hur tar man tillvara på dem och hur kan man skapa engagemang kring dem?
  • Hur omvandlar man en missnöjd kund till en lojal kund?
  • Vad är viktigt att tänka på när man gör kundundersökningar?

”Vänd klagomål till önskemål och återkoppla till den enskilda kunden.”- Lyssna på wowpodden med Emilie Loman:

Kundfokus pratas det mycket om just nu och att verksamhetsutveckla företaget utifrån på kundens feedback, kundinsikter. Men hur får man värdefulla kundinsikter? Ett tips är att samla feedback från dina kunder med ett enkätverktyg. Mät NPS, NKI och CSAT, resultatet ger dig en tydlig översikt och detaljerad information om varje svar. Dessutom uppdateras verktyget automatiskt, så att du kan följa utvecklingen i realtid. Läs mer här. 

Wowpodden är en podcast om service och kundnöjdhet. Emilies visionen är att höja statusen på serviceyrket, statusen på kundservice internt i våra organisationer och kvaliteten på service. Läs och lyssna gärna på ytterligare avsnitt från wowpodden genom att klicka här.

Du kan kontakta Lina och Hanna här.

Följ vårt nyhetsbrev för att få veta när nya avsnitt släpps


Prata med våra säljare

Eller ring oss på +46 (0) 101 800 000