Connectel Webinar Oldoz Lundin Nyckeln till större kundservicebudget

Nyckeln till större kundservicebudget med Oldoz Lundin


Oldoz Lundin är Interimchef och expert på att leda digitaliseringsprojekt som ökar kundnöjdhet. Hon har drivit förändring i privata såväl som offentliga bolag.

Under ett uppdrag lyckades hon öka self-servicegraden på inkommande order från 34% till 50% genom proaktiva åtgärder mot både kund och medarbetare. En av hennes främsta meriter är även att ha ökat kundnöjdheten från 1,9/10 till 8,7/10 – på tre månader.

Oldoz delar med sig av tips och knep kring att lyckas få igenom din budget och kunna driva förändringsprojekt. Hon berättar om digitaliseringsprojekt som ökar intäkter och hur du lyckas sälja in din idé till ledningen.

Under webinaret pratar hon även om hur du motiverar din budget till er CFO och hur du kravställer mot er CTO.

Detta, och mycket mer, får du i vårt webinar med Oldoz Lundin!

I webinaret:

  • Digitalisering som minskar kundtjänstavdelningens kostnader och ökar intäkter
  • Att få spårbarhet och mätbarhet genom digitalisering
  • Vilka fallgropar finns och hur undviker du dessa?
  • Nyckelfaktorer för att kunna genomföra förändring
  • Hur du får med dig medarbetarna så att alla bidrar till visionen

Prata med våra säljare